Bülent Ersoy'u ben yasakladim





Bülent Ersoy, 12 Eylül döneminde cinsiyet değiştirdiğinde, sahneye çıkması yasaklanmıştı.


Yıllarca dönemin Devlet Başkanı Kenan Evren tarafından konulduğu sanılan yasak aslında İstanbul Valiliği'nce konulmuştu. Dönemin İstanbul Valisi, eski bakanlardan Nevzat Ayaz, Bülent Ersoy'a sahne yasağını kendisinin getirdiğini ancak uygulamayı beğenen Kenan Evren'in yasağı sahiplendiğini söyledi. Nevzat Ayaz, İstanbul Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Nazır Şentürk'ün yeni kitabı "İstanbul Valileri"nde o günleri anlattı. HOŞUMA GİTTİ SAHİPLENDİMGeçtiğimiz günlerde Bodrum'da Kenan Evren'le görüştüğünü belirten Nevzat Ayaz şunları söyledi, "Kendisine 'Paşam, yasağı valilik olarak ben koydum, basında sizin yasakladığınız yazdı' dedim. O da 'Hoşuma gitti sahiplendim' dedi ve güldü." Nazır Şentürk'ün, üç yılda hazırladığı, hayattaki dokuz İstanbul Valisi'yle röportajlarının da yer aldığı "İstanbul'un Valileri" kitabı, önümüzdeki günlerde Doğan Kitap'tan yayınlanacak. BÜLENT ERSOY'A SIKI KORUMABülent Ersoy'un, geçtiğimiz hafta askerlikle ilgili söylediklerinin ardından "Popstar Alaturka" stüdyosunda geniş güvenlik önlemleri alındı. Ersoy, "Benim talebim değil" derken, Osmantan Erkır da, "Belki mekanın yönetimi tarafından istenmiştir" dedi. Diğer jüri üyelerinden Orhan Gencebay, Ebru Gündeş ve Armağan Çağlayan ise, yoğun polis korumasından haberdar olmadıklarını söylediler. Hürriyet

No comments: